Wednesday, July 28, 2010

KECELAKAAN BERLAKU

Hari ini sangat sakit
jam 12.50pm tolong my sis g ambil anak dy balik sekolah
kereta xde wey bf pakai so aku pakai la motosikal abg ipaaarr ku

sudah sampai je aku stay jap kat bustop sebab panas sgt xtahan biase la
takut HITAM doh.

dy pun keuar dari gate sekolah,nama dy shah



aku;shah tolong cik tarik motor berat la
shah;ok cik



da selesai sme aku start motor and go go
sedang merempit dan tiba hujung jalan ada sebuah kereta wira merah yg
tidak sempat mengambil no flat lintas dgn laju dan slamber ny



aku;wey babi kau laju sgt asal
shah;woii cik hati hati



tbe2 KEBABOMMM!
JATUH MOTOR WEY!

tpi yg peliknya aku jatuh motor time motor aku dah berhenti
kakakakakakakakaka BREAK URGENT pnye pasal!

macam sial,sakit wey kaki aku tersepit
macam nak lagi skali

cit cit cit xnak wey jatuh lg,sakit t luka2 ee kurang duit hantaran!

No comments:

Post a Comment